Verwachte start programma en zorg: begin maart 2025
Contact
Klantenservice
Heb je een vraag over Mijn diabetes type 2 plan? Neem gerust contact met ons op via het contactformulier.
Voor klachten of specifieke vragen over veiligheid en privacy kun je ook direct een e-mail sturen. De contactgegevens vind je onderaan de pagina. Liever telefonisch contact? Bel ons op +31886591755.
Let op: Het is niet de bedoeling om via dit contactformulier medische gegevens te delen.
Bedankt voor je bericht! Binnen 3 werkdagen krijg je reactie van een van onze collega's.
Oeps! Er is iets fout gegaan bij het verzenden van het formulier.
Onze afdelingen
Klachten
Lees hier meer over onze klachtenregeling. Heb je een klacht? Stuur een mail naar:
In onze privacyverklaring lees je hoe we omgaan met privacy en de bescherming van gegevens. Heb je een vraag over privacy? Neem contact met ons op via:
Provincialeweg 11 1506 MA Zaandam info@foodfirsthealth.nl Klantenservice: +31886591755
Veelgestelde vragen
Ik probeer de app te registreren, maar heb geen verificatiecode ontvangen
Als u uw verificatiecode niet heeft ontvangen, is het mogelijk dat wij een onjuist mobiel nummervan u hebben. Neem contact met ons op via support-nl@livahealth.com met uw juiste mobielenummer en we zullen onze gegevens bijwerken.Als u meerdere codes genereert, werkt alleen de meest recente code, waarbij de voorgaandecodes ongeldig zijn.
Als u er te veel tegelijk genereert, zorgen de beveiligingsinstellingen ervoordat u zich tijdelijk niet kunt registreren. Genereer slechts één code en wacht tot deze doorkomt.Het kan de moeite waard zijn om de app opnieuw te installeren om het registratieproces teresetten.
Ik kan de app niet downloaden op mijn laptop of computer
Liva is een digitale dienst, wat betekent dat al onze programma's en gezondheidscoachestoegankelijk zijn via de veilige en handige Liva-app. Dit is alleen beschikbaar op smartphones(iOS en Android) en tablets (bijvoorbeeld iPad).
Helaas is de Liva-app niet beschikbaar op desktopapparaten zoals computers of laptops.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Selecteer eenvoudig 'wachtwoord vergeten/reset' in de Liva-app en volg de stappen
Als je de reset-e-mail niet in je inbox kunt vinden, controleer dan je spam map
Als u nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op via supportnl@livahealth.com en wij helpen u verder.
Ik moet mijn afspraak afzeggen of verplaatsen
Om uw afspraak te verzetten of te annuleren, gaat u naar de pagina 'Vandaag' in uw Liva-app.
Klik op de drie stippen naast de banner met de datum en tijd van uw afspraak en selecteer 'Vernieuwen' of 'Annuleren'
Houd er rekening mee dat ons annuleringsbeleid een opzegtermijn van ten minste 48 uur vereist. Als u drie afspraken niet nakomt, verzetten of annuleren, kunt u niet opnieuw boeken en verwijzen wij u terug naar uw verwijzer.
Hoe neem ik deel aan een videoconsult met mijn leefstijlcoach
Er zijn twee manieren om toegang te krijgen tot uw live videosessie: Manier 1: Open de Liva-app, tik op de pagina 'Vandaag' en zoek bovenaan het gedeelte met 'Uw videoconsultatie'. Daarnaast vindt u een grijs vakje met drie stippen; tik erop en selecteer "Over het videoconsult". Onderaan deze pagina vindt u de knop 'Nu lid worden'. Houd er rekening mee dat deze knop grijs blijft tot 5 minuten vóór het geplande consult.
Manier 2: Je kunt ook de videolink gebruiken die je via e-mail hebt ontvangen. Klik tijdens uw geplande consult op deze link vanaf uw smartphone, tablet of computer.
Zorg ervoor dat u de browser Google Chrome of Firefox gebruikt als u de link op uw computer opent.
Zorg ervoor dat u niet langer dan 5 minuten van tevoren probeert in te loggen. Als de ene optie niet werkt, raden we je aan om via de andere kant lid te worden.
Nadat u heeft gekozen hoe u toegang krijgt tot de live videosessie, wordt u doorgestuurd naar een pagina met de naam 'Deelnemen aan uw live videosessie'. Voer hier uw naam in en tik op 'Nu lid worden'.
Zorg ervoor dat u toestemming verleent voor toegang tot uw videocamera en geluid.
Vervolgens wordt u naar een andere pagina geleid met 'Deelnemen aan uw live videosessie', waar u een afbeelding van uzelf zou moeten zien. Klik op de knop 'Nu meedoen'.
Als u hierop tikt, verschijnt er een nieuwe pagina met de tekst 'Wachten tot de adviseur inlogt'.
Uw gezondheidscoach zou zo snel mogelijk lid moeten worden
Mijn leefstijlcoach reageert niet op mijn berichten
Maak je geen zorgen! Hoewel u uw gezondheidscoach op elk gewenst moment een bericht kuntsturen, zullen zij reageren op het tijdstip waarop, volgens de planning, zij bij u inchecken. Meestalis dit één keer per week, of tweewekelijks, afhankelijk van de fase van je programma.
Ik zou graag willen weten hoe ik mijn Liva app kan koppelen aan andere apps
Om dit te doen: Open de Liva App > Ga naar je Profiel > Instellingen > Verbindingen en klik op ‘Verbinden’ bij deapp waarmee je verbinding wilt maken.
Ik verwachtte een telefonisch gesprek, maar deze is er niet geweest
Uw eerste consult met uw gezondheidscoach vindt plaats via een live videosessie en u ontvangtgeen telefoontje. Er zijn twee manieren om toegang te krijgen tot uw live videosessie:
Open de Liva-app, ga naar je profiel en klik op ‘Nu meedoen – 1:1 live videosessie’.
2. Je kunt ook de videolink gebruiken die je via e-mail hebt ontvangen. Klik op deze link vanaf uw smartphone, tablet of computer tijdens uw sessie.
Gebruik de browser Google Chrome of Firefox als u de link op uw computer opent.
Zorg ervoor dat u niet langer dan 5 minuten vóór uw sessietijd probeert in te loggen.
Als één optie niet werkt, raden wij u aan om op de andere manier in te loggen.
Liva kan geen programma-inhoud leveren via e-mail of telefoontjes. Als digitale dienstverlener moet alle communicatie tussen Liva-gezondheidscoaches en mensen die toegang hebben tot onze programma's plaatsvinden binnen de Liva-app om ervoor te zorgen dat alle interacties op de juiste manier worden vastgelegd en om de veiligheid van zowel u als onze gezondheidscoaches te garanderen.
Kan ik het programma volgen via de mail of de telefoon?
Liva kan geen programma-inhoud leveren via e-mail of telefoontjes. Als digitale dienstverlener moet alle communicatie tussen Liva-gezondheidscoaches en mensen die toegang hebben tot onze programma's plaatsvinden binnen de Liva-app om ervoor te zorgen dat alle interacties op de juiste manier worden vastgelegd en om de veiligheid van zowel u als onze gezondheidscoaches te garanderen.
Hoe schakel ik een bewegingsdoel in en hoe hou ik deze bij?
Zorg er eerst voor dat het trainingsdoel is ingeschakeld.
Om dit te doen: Open de app → tik op profiel → tik op ‘Doelen en tracking toevoegen’ → tik op → oefening en schakel doel in → tik op + Activiteit toevoegen > Kies welke je wilt toevoegen en vul de vakjes in >Tik op 'Activiteit toevoegen' →tik op ‘Doel opslaan’
Volg deze eenvoudige stappen om de oefening op uw profiel bij te houden: → Tik op het scherm "Vandaag"→ Zoek de oefenkaart en tik op de knop +→ Kies uw activiteit en voeg de duur voor die dag toe. Tik op “toevoegen” om op te slaan
Je kunt een opmerking of foto toevoegen om je coach op de hoogte te stellen van belangrijke zaken